20.1.2015

Äitin ensimmäinen työpäivä (ja iik hammaslääkärikin tulossa)

Olin sunnuntaina töissä. Jännitin sitä ihan sairaasti etukäteen, koska olen ollut viimeksi palkkatöissä viime keväänä, ja sekin oli hieman erilaista. Toisessa työssä minulla oli muita työkavereita koko ajan läsnä, mutta tässä uudessa työssä olen koko ajan yksin ja vastuussa. Se oli se jännittävä osuus. Hyvin sujui kuitenkin. Sain hyvää palautetta ja tykkäsin hommasta. Bueno!

Kyseessä on siis semmoinen liikunnallinen juttu, en tiedä kuinka tarkkaan haluan teille kertoa, joten sanotaan vaikka vaan että energiaa saan itsekin työssä kulumaan. Olin niin loppu neljän tunnin vilkkaan työpäivän jälkeen, että melkein kadutti varaamani kässäritunti, jonne oli sitten pakko raahautua päivän päätteeksi. Kivaa oli kuitenkin myös antaa itsensä hieman.. hmm.. rentoutua (?) siellä omalla tunnilla. Tai nollata niin sanotusti.

Olin illalla ihan tööt ja maanantainakin fiilis jatkui. Toni ja Aisla lähti uimahalliin maanantaina aamulla, niin äiti meni takaisin nukkumaan. Kun muu perhe tuli vetämään omia päikkäreitä, niin mie jatkoin. Olin niin monta yötä nukkunutkin huonosti jännittäen. Heh, pitäisi varmaan vähän osata rentoutua. Nyt onneksi jo helpottaa. Ensi kerta on toivottavasti hieman helpompi, kun osaan paremmin luottaa omiin taitoihini ja tiedän mitä odottaa. Siihen on onneksi kuitenkin vielä pari viikkoa. Olen kyllä varannut siihenkin perään sen käsilläseisontatunnin. Aion olla ahkera myös silloin.

Nyt sitten olen siirtynyt jännittämään huomista hammaslääkäriä. Se taitaa olla pelkkä suuhygienisti nyt aluksi, joten ei olisi kai syytä pelätä, mutta olen hukannut sen lapun, niin en voi olla varma. Iik. En tiedä haluanko edes tietää hampaideni kuntoa. On nimittäin tovi kun on tullut viimeksi käytyä. Iik.

Tässä mie jännitän lauantaina!
Tuntuuko muille satunnaisesti töitä tekeville työ raskaalta? Oletteko kovia jännittäjiä? Millä sitä saisi hillittyä? Ja pelkääkö muut hammaslääkäriä?

6 kommenttia:

  1. Voi sua... ei ihme, että olet ollut puhki. Jännittäminenhän vie valtavasti energiaa.
    Hurjasti tsemppiä töihinpaluuseen! Kyllä se siitä.

    Terveisin, Uraäidin Ruuhkavuodet (vink, vink: minäkin olen nyt täällä :)
    http://blogit.kaksplus.fi/blogi/uraaidinruuhkavuodet/ )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja kyseessähän ei siis tosiaan ole kuin parin viikon välein muutama tunti :D Ehkä selviän, hih. Ja juu bongasin siut jo, tervetuloa mukaan :)

      Poista
  2. Löysin tänne kun olit kommentoinut The Realm of Maria -blogiin ja pakko oli lukijaksi liittyä! Siun tyttärellä on aivan upea nimi, tosi kaunis ja erikoinen mutta ei liian outo. Ihana nimi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihana ja piristävä kommentti! :) Tervetuloa lukijaksi! Miekin tykkään Aislan nimestä ;)

      Poista
  3. Huh, minäkin olen monesti huomannut, että kun lakkaa yhtä asiasta jännittämästä, niin kohta jännitetään uutta ;) Vaikka en oo edes mikää mahdoton jännittämään. Tsemppiä uusiin kuvioihin! :) Vaihtelu virkistää. Ps. Mulla on sulle haaste blogissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nimenomaan, koko ajan keksii jotain mitä jännittää, käy pidemmän päälle aika raskaaksi vain :/ Ja kiitos! Täytyy kurkkia se haaste pian ;) :)

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!