30.1.2015

IIIIIK huomenna on #‎kpbp‬ (ja sneak peek asuun)

No ensinnäkin iik. Tämä on toinen blogitapahtuma johon pääsen osallistumaan ja vähemmästäkin jännittää. Avasin tapahtumaa hiukan jo täällä, jos mietityttää että mitäs hitsiä tämä nyt on. Tällaisiin tapahtumiin kuuluu luonnollisesti älytön asukriiseily, jota en noin yleensä hirveästi harrasta. Kai se on tarttuvaa tai jotain, koska näiden aikaan aina (kahden kerran kokemuksella tietty) olen aina ihan hermona, että mitä pukisin. Olin oikeastaan jo pääni sisällä päättänyt mitä puen. Olin tehnyt valintani tästä mekosta, mutta muutin mieleni, kun aloin pohtimaan mustan tylsyyttä. Se on vaan jotenkin niin tylsä. Liian helppo vaihtoehto. Siihenhän minä en ryhdy.

Tänään sitten alkoi hillitön kaapin penkominen. Ei oikein löytynyt mitään ja kaikki tuntui tosi arkisilta ja tylsiltä vaihtoehdoilta. Sen olin kuitenkin päättänyt että mekolla tai hameella mennään, housuissa en lähde. Kunnes esiin pompsahti hame, jonka olin hylännyt johonkin kaapin perälle liian kirjavana. Yleensä tykkään käyttää vähän beigempiä vaatteita.


Ooooo mikä ihana kuosi. Boheemi look, tervetuloa kotiin! Nykyään olen ollut hiukan tylsä pukeutuja, mutta tämä käy kyllä kuin nenä päähän tyyliini. Täytyi enää löytää yläosa, joka osui käteeni kuin sattumalta, kun olin ajatellut sitä piristämään tylsää mustaa mekkoa. Nyt se pääsikin jatkamaan tätä yhteensopivalla vihreällä värityksellään. Jee!

Kengät olikin jo valittu ensimmäisenä. Kerrankin tilaisuus käyttää hiukan korkoa (oh, mie niin kaadun), joten täytyyhän se hyödyntää, kun juuri tilasin Henkkamaukalta ihastuttavat popot. Olen pitkään haaveillut jostain ihanista kiilakoroista ja nuo osui alehaukan nokkaan 12€:n hintaan, ei paha. Tykkään ihan superpaljon. Nyt kaikki vinkit koroilla kävelyyn otetaan vastaan, en ole mikään ihmelapsi sen osalta. Aion pakata lenkkarit reppuun varmuuden vuoksi, näin luottavainen olen.


Näillä siis mennään. Jännittää tosiaan hurjasti, mutta lohduttaudun sillä, että muitakin jännittää. Ihanaa päästä kokemaan tällaisia asioita elämässä, mitä olisinkaan menettänyt ilman blogia. Kiitos kuuluu tietenkin myös kaikille teille lukijoille, jotka miun löpinöitä jaksatte. Kiitos siitä! On niin mainiota päästä tapaamaan "kollegoita". Huippujuttuja kuulemma luvassa. Postailen niistä sitten tapahtuman jälkeen kuvien kera. Tällä kertaa nimittäin aion pakata sen kameran mukaan. Hyvää viikonloppua miule ja teille kaikille ihastuttaville tyypeille siellä! Ja hei, mikäs fiilis tästä asusta?


4 kommenttia:

  1. Sopii sulle varmasti hyvin tuo asu, kivalt näyttää :) huomiseen ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Teinkin paidan suhteen lennosta vaihdon, tietysti :D Katselin siunkin asuas, sinulle sopiva sekin. Heh, meillä on niiin eri tyyli :) Nähdääääään, iiiik!

      Poista
  2. Oi! Näyttääpä kivoilta vaatteilta!! Ihanat kengät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos, miula tosin hiukan jo suunnitelmat kerkesi vaihtua, kun sain Tonin auttavan katseen :D pian nähdään!! <3

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!