18.1.2015

Kuudes päivän asu


Ja pitkästä aikaa taas päästään asukuviin. Nämä kuvat on otettu uudella kameralla sisätiloissa ja ei kaikista valoisimpaan aikaan. Ei kyllä ihan pimeässäkään, mutta ei hassumpia minusta. Siis tuon valoituksen osalta, itse voisin hieman harjoitella tuota poseerausta.

Kuitenkin nyt itse aiheeseen, eli siihen asuun, joka on päälläni. Mennään taas hinnan mukaan. Mekko on ilmainen, sillä sain sen äidiltäni. Sen alla minulla on toppi, jonka haluan laskea olennaiseksi osaksi budjettia. Näissä kuvissa se ei oikein näy, mutta todellisuudessa se käytössä kyllä sieltä vilkkuu. Semmoinen perus paksuraitainen harmaa-musta se oli. Joskus olen tainnut sen äidiltäni saada tai sitten olen maksanut kirppiksellä siitä pari euroa. Veikkaisin ensimmäistä vahvemmin. Legginsit olen muistaakseni ostannut Tokmannilta n. 7€ ja tyylikkäät sukat (huomaa sarkasmi, oikeasti pukisin vielä villasukat jos lähtisin kotoa) olen ostanut myös uutena ~2€, Näillä mennään ja asun hinnaksi tuli siis sunnilleen kymmennen euroa. Edullista jälleen, ellen sanoisi. En nyt huomioinut ranteessa killuvaa aktiivisuusranneketta, jota en varsinaisesti asusteena pidä.

Tämä mekko on itseasiassa melko vahvasti ehdolla Kaksplus pirskeiden päälle pantavaksi. Hieman eri asusteilla (niin tai siis joillain asusteilla) siitä saisi varmaan hyvän. Vai mitäs tuumitte?

2 kommenttia:

  1. Sopii sulle hirmu hyvin tuo mekko. Ja hitsi että oot muuten laihtunut, kohta saa varmaan taas laittaa ennen-jälkeen-kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Ja huhuuh, miusta on tuntunut just että oon vaan lihonnut joulun jälkeen :D En ole mitenkään mittaillut itseäni, joten totuutta en tiedä, mutta tää kommentti piristi! Ehkä sitä voisi kaivella jotain vanhoja kuvia, jos tulis vaikka hyvä mieli :D

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!