1.3.2015

Kaatotreffit!

Hellurei! Vähän hiljaisemmat päivät taas takanapäin, kun ollaan oltu tällä Tonin vanhemmilla (taas) kyläilemässä. Toisin sanoen olen itse lähinnä rentoutunut ja.. rentoutunut. On niin ihanaa, kun joku muu hoitaa Aislaa ja itse ei tarvitse huolehtia kuin.. itsestään. Haha. No tietysti vähän lapsen asioista myös, mutta muut leikittää ja ruokkii. 

Eilen päästiinkin sitten tämän ansoista päivätreffeille Tonin kanssa. Tämä oli jo tiedossa etukäteen, joten suunnitelmia oli keksittävä jo etukäteen, että tulisi sitten oikeasti tehtyä jotain kivaa. Tekemisiä hieman rajoitti tämä "suur"kaupunki, jossa vierailemme, sillä ihan mitään suurimpia harrastusmahdollisuuksia täältä ei tunnu löytyvän. Tai sitten olen vain tottunut liian hyvään. 

Viimeksi kun oltiin kylässä, latasin puhelimeeni sellaisen keilaus-pelin. Siitä innostuneena tajusin, että KEILAAMAAN!


Googlaamalla löysin paikallisen keilahallin, jossa hinnatkin oli paljon halvemmat kuin Tampereen seudulla. Perfect. Illemmalla olisi ollut hiukan kallimpi hohtokeilaus, mutta koska en tajua, miten se on muka paljon hienompaa kuin tavallinen, niin me suunnattiin jo päivällä ihan taviskeilaukseen. Ihan yhtä mageeta oli, kuin hohtavakin. Semmoisessa hohtavassa ollaan pari kertaa käyty yhdessä aikoinaan.

Itsehän olen käynyt lapsena sellaisen lyhyen keilauskurssin, kun silloinen isäpuoleni harrasti keilausta, niin jotenkin sitä kautta päädyin sinne. Olin siis takuuvarma voitostani. Olinhan nuori keilauslupaus (HA HA HA). Tonilla sen sijaan ei tunnu olevan mitään käsi-silmä-koordinaatiota (HA HA HA). Miten voisin hävitä?


Ihan yksinkertaisesti. Kun keskittymiskyky ei riitä kuin yhteen kierrokseen, niin ei ole taidoilla (ha ha ha) paljon väliä. Toni voitti mennen tullen. Voitin sen ensimmäisen kierroksen kyllä, hah. Toni heitteli vain koko ajan kaatoja. Ei enää keilausta. Olen niin hyvä häviäjä. Ensi kerralla mennään vaikka.. Pelaamaan pingistä. Siinä olen tosi hyvä. Nuori pelajaalupaus oikein. Siitä minulla ei ole aiempaa kokemusta tosin.

Mitkä on hyviä treffitekemisiä teidän mielestä? Olisi kiva kuulla uusia ideioita pingiksen tilalle, jos tässä saa enemmänkin yhteistä aikaa vielä joskus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!