5.3.2015

Seitsemäs päivän asu


Pitkästä aikaa päästään taas päivän asukuvan pariin, oli aikaa kuvata viikonloppuna keilaamaan lähtiessä, kun ihan kahden oltiin. Treffiasu tämä siis. Oltiin kyläilemässä ja olin pakannut kiireessä kassini täyteen erilaisia rytkyjä, joista suurin osa osoittautui huonoiksi keskenään tai surkeiksi päällä. Jotain sain kaivettua kuitenkin päälleni, ylläolevan asun nimittäin.

Ja koska tapanani on ollut koota lista siitä, mistä asut ovat kotoisin ja mitä maksaneet, niin tässä se taas tulee. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen saanut kaiken muun äidiltäni (takinkin), paitsi huivin ja kengät. Samat popot jaloissa, kuin aina ennenkin. Niiden hinta oli se ~15€ ja huivi taitaa olla 2€ arvoinen kirpputoriostos. Eli halvalla meni tämäkin asu, kun lopullinen summa minulle oli 17€. 

Voisin ehkä alkaa käyttämään myös itse ostamiani vaatteita, mutta äidilläni on niin kiva tyyli. Saan häneltä aina kaikki jämät, joten mikäs sen kivempaa. Haha.

4 kommenttia:

  1. Sä oot niin mun guru, Paprika! <3 Ootko huomannut, sun esimerkin kannustamana olen itsekin alkanut julkaista asukuvia? :D Ja oikeesti - en kestä - minäkin käytän paljon äitini antamia vaatteita! (Vaikka oon pian 40 :P)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ohhoh :D Ja olen kyllä bongaillut siun asukuvia myös :) Ja hehe, hyvä että en ole ainut joka käy äitinsä kaapilla! :D

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!