11.3.2015

Superdieetti vko 2 / Sydämentykytyksiä ja ärsyyntymistä

Ihan alkuun haluan kertoa, että en oikein saanut semmoisia tavallisia pönötyskuvia, joten nää on nyt näitä. Tosi vaikeaa kuvittaa. Kuvitan sitten mielelläni sen kaikista viimeisen niillä ennen ja jälkeen -kuvilla, jos niissä nyt joku muutos on nähtävissä, heh.

Ja tosiaan, kyllä tässä puolivälissä viikkoa voi varmaan jo alkaa vetämään viime viikkoa kasaan, heh. Tänään on muuten vähän tämmöinen päivä, elikkäs vielä kerran heh ja sitten lopetan. Heh. Okei joo, kasaan itseni. Viime viikko nimittäin ei ollutkaan niin kiva. Olin aivan uupunut koko viikon ja kaikki huipentui tietysti päivystyskäyntiin.


Aloin saamaan sellaisia sydämen tykytyksiä, jotka tuntuivat ikään kuin siltä, kun sydän hyppää kurkkuun ja sitten hetkeksi pysähtyy. En tiedä miten sitä paremmin kuvailisin, mutta niitä tuli selkeästi enemmän tilanteissa, jotka jotenkin jännitti tai ahdisti. En keksinyt mitään muutakaan mitä olisin elämässäni muuttanut, kuin dieetin, ja siirryin ensialkuun sitten Fitfarmin foorumille (huippu palvelu!) kyselemään. Sainkin hieman uudenlaista ohjeistusta ruokavalioon. Mälsää, koska tietysti haluan pudottaa mahdollisimman tehokkaasti tätä painoa, mutta terveys edellä, joten muutoksella ollaan menty.

Tein myös itse henkilökohtaisen päätöksen ja tästä lähtien korvaan salitreenejä myös joillakin akrobatiatunneilla, sillä muuten tuntuu, että liikuntaa on liikaa. En saa levätä missään välissä ja aika ei riitä. Esimerkkinä vaikka tämän toisen viikon maanantai: 1,5h akrotreenejä + aerobinen salilla + salitreeni. Aika vähän jäi perheelle aikaa maanantaina, voin kertoa. Ja vähän uuvutti.  



Luulen että tämä kaikki stressi ja muutos vaikuttikin sitten siihen painonpudotukseen, koska tippuneita kilo(grammo)ja oli vain -100g. Höh. Sunnuntai-iltana kävin kuitenkin ilmarengasta tekemässä, ja sain ilahtua kuinka omat voimat riittivät paljon parempiin suorituksiin, kuin ennen tätä rupeamaa. Siitä motivaatio tähänkin viikkoon siis. Tankkauspäiväkin kuulemma tulossa, hip hei!

Tässä vielä viime viikon treenit:

MA: sali + akro + aerobinen
TI: sali + aerobinen
KE: lepo
TO: lepo
PE: kotitreeni + aerobinen
LA: aerobinen
SU: akro

Ensimmäisen viikon postauksen voi käydä lukemassa täältä.



Onko muille tämmöiset projektit aiheuttaneet jotain pelottavia oireita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!