18.3.2015

Superdieetti vko 3 / Joko se meni?

Kolmas viikko meni. Siis ihan huomaamatta, en oikein tiedä mitä siitä voisin kirjoittaa, kun se vain hujahti. Ruoat tuli helposti ja oli maistuvia. Liikunta oli kivaa, eikä liian kuormittavaa. Kilot sen sijaan eivät karisseet tällä viikolla. Luulen sen johtuvan siitä kakkosviikon ruokavalion muutoksesta. Pelottavat sydämentykytykset vähenivät kolmannella viikolla, kun liikuntaa tosiaan hieman himmailin ja korvasin salitreenejä akrotreeneillä. Näin itseään kuuntelemalla nämä asiat taitaa parhaiten ratketa. Nyt olenkin sitten neljännellä viikolla syönyt taas sillä alkuperäisellä ruokaohjeistuksella, mutta siitä sitten lisää seuraavassa viikkokatsauksessa.

Monet kanssadieettaajat ovat hehkuttaneet pitkin matkaa, kuinka energinen ja hyvä olo heillä on ollut. Itse olin koko alkudieetin lähinnä niin väsynyt, että olisin voinut vannoa olevani raskaana, jos en olisi paremmin tiennyt. Onneksi tajusin himmata niitä treenejä, sillä viikon kolme päättyessä, oli minullakin taas energiaa. Tuntuu niin ihanalta, kun jaksaa touhuta.

Vaikka viikkotulos painossa oli plussan puolella, eli +200g, en ole huolissani. Senttejä on nimittäin lähtenyt ihan mukavasti kuitenkin. Nyt minulla on luottavainen mieli, että tällä kuluvalla viikolla paino vihdoin tippuu taas. Katsotaan sitten kuinka käy. (Jos ei vihdoin paino tipu, niin voi olla, että ei tule näin iloinen postaus, hahaa..)

Kolmas viikko oli kaiketi tähän astisista helpoin. Lauantaina oli tankkauspäivä ja itse viettelin sitä hiukan ohjeista poiketen. Intialainen Palak Paneer on niin hyvää. Ei varmaan tarvitse kertoa enempää. Heh. Nyt taas jaksaa.  (Ja täällähän voit kurkkia aiempien dieettiviikkojen löpinät.)

Tässä vielä viikon liikunnat:

MA akro
TI lepo
KE aerobinen + ilma-akro
TO aerobinen + akro + sali
PE akro
LA lepo
SU aerobinen

Hyvillä mielin taas jatketaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!