30.4.2015

Kymmenes päivän asu / Rentoilua!

Joku pieni tyyppi kanssa tunkenut kuviin, heh.
No nyt päästiin sitten päivän asuissa kaksinumeroisiin lukuihin. Sen kunniaksi tämmöinen rentoakin rennompi ja täysin harkitsematon asu (ja teksti). Sen kuin puin päälleni mitä löysin ja missä uskoin pärjääväni koko perheen metsäretkellä. Hyvin pärjäsinkin silloin pari päivää sitten. Vaan on ne päivät ohi, eilen satoi RÄNTÄÄ! Missä aurinko! Tai no.. missä toppatakki?

Perinteiseseti tahdon listata jälleen asun alkuperän ja hinnan. Kengät olen saanut äidiltäni (muuten ne voisivatkin olla aika hintavat, Vansit kun ovat). Harmi kun ei nyt kengän läpi näy, mutta toisessa jalassa minulla on hieno siskolta varastettu ponisukka ja toisessa joku muu. Halusin vain kertoa, sinällään rahallista arvoa en tiedä. Hahha. Mutta takaisin niihin vaatteisiin, niin housut olivat minulle ilmaiset, sillä Tonin vanhemmat on ne tuoneet reissuiltansa tuliaisina. Tykkään niistä kovasti, kun on taskut. Harvemmin tuollaisissa hippihousuissa on. Ruskea toppi hupparin alla on muistaakseni kirpparilta euron-parin hintaan. Huppari oli kirppiksellä muinoin euron. Ihan sairaan halpa. Sitten oli tuo huivi eurolla-parilla kirppikseltä ostettu myös. Aurinkolasit 5€ hintaan Tigerista. Mitäs vielä.. Laukku! Epäilen saaneeni sen joskus jostain ilmaiseksi. Vaatetuksen hinnaksi tuli siis tällä erää ~10€. Aika perushintainen asu minulle.

Tämmöinen olen usein ihan arkena. Mahdollisimman mukavasti ja rennosti. Meikittä. Näin kuluu tämä vappukin, joten hyvää vappumieltä teillekin rakkaat lukijat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!