18.5.2015

Päivän asu / Bileet


Tässä vaatetuksessa olin lauantaina rentoutumassa ystävien kera. Halusin pukea jotakin rentoa, helppoa, mutta edes hiukan mietittyä. Yleensä kun otan vain sen vaatteen joka käteen osuu. En tälläkään kertaa mitenkään liikaa yrittänyt, kuten hameen rypyistä ja sukkahousujen rei'istä voi päätellä. Tämä oli myös poikkeuksellisen hintava asu.

Kengät olen kuitenkin saanut äidiltäni aivan tovi sitten ilmaiseksi. Ihanat El Naturalistat nämä. Sukkahousut olen ostanut Indiskasta, sinne Indiedaysin blogitapahtumaan, ennen joulua ja ne onkin olleet useasti sen jälkeen päällä. Niin usein, että reikiä löytyy jo, heheh. Niiden hinta oli 15€. Hame ja säärystimet ovat myös äitini kätköistä aikoinaan (muistaakseni). Toppi kirpparilta parilla eurolla. Huivin alkuperästä ei mitään tietoa, mutta olen itse värjännyt sen. Aiemmin oli kai valkoinen. Luulisin, että tämäkin aluperin äitini. Paidan ostin juuri kirpputorilta, kun käytiin Even kanssa shoppailemassa. Vähän arkailin, että onko se liian värikäs itselle, mutta otin sen kuitenkin ja onneksi otin. Tykkään tosi paljon! Hintaa sillä oli 3€. Sitten vielä aurinkolasit, jotka olivat olennainen osa asuani, ovat Tigerista ostettu 5€ hintaan. Päivän asun hinnaksi tuli tällä kertaa ~25€.

Tykkäsin tästä asusta kyllä superkovasti ja luulenpa, että ei jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun tämä nähdään päälläni!

Mitäs te tykkäätte? Eikös olekin ihana tuo paita?

6 kommenttia:

  1. Tykkään tuosta paidan kuviosta, sopii sulle. Muutenkin nappivalinta asukokonaisuus :)

    VastaaPoista
  2. En ikinä kommentoi asupostauksiin, mutta nyt täytyy kyllä tulla kehaisemaan että olet piristävä tuulahdus tavanomaisten asupostausten keskellä! Ihana tämä juttu, että monet asut ovat puoli-ilmaisia ja moni asia on kierrätettyä tai äidiltä perittyä, ja mikä parasta, kokonaisuus toimii sinulle aivan tosi hienosti! Ihastelen muuten aina sitä miten kaunis olet, ihana Paprika! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, kiitos <3 Olen miettinyt, että onkohan tää budjettijuttu vähän kökkö, mutta olen halunut tuoda jotain "omaa" näihin asupostauksiin. Tykkään kovasti katsella niitä muiden blogeista, mutta tekstejä niihin liittyen en taida koskaan lukea :D

      Poista
  3. Tosi ihana kokonaisuus, sopii sulle mainiosti! Mä niin ihailen ihmisiä, joilla on vahvasti oma tyyli, joka sopii kantajalleen napakympisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mie olen vähän ollut raskauden jälkeen tyylini kanssa eksyksissä taas, mutta nyt on alkanut pikkuhiljaa löytymään :)

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!