28.6.2015

Kesä ON täällä!!!

Olen nyt sitten tosiaan ollut niiiiiin lomalla. Kelistä riippumatta. Vaikka on satanut kuin.. sieltä, niin silti. Olen vain nauttinut KESÄstä, koska sehän nyt on. Eilen ja tänään on ollut oikeastikin. 


Me ollaan käyty reissussa Tonin vanhemmilla, laivailtu Viking Gracella ja meillä on ollut ystävä (ja koira! Kelatkaapa sitä!) kylässä. En ole uhrannut ajatustakaan blogille, vaan kaikki illat olen katsellut telkkaria, pelannut lautapelejä tai Simsiä tietokoneella. Jep. Lainattiin tuo viimeinen ja olen ihan koukussa. Näen vain sellaisia Sims-uniakin. En kestä. Pelaako joku muu sitä?

Olen kyllä myös järjestellyt blogitapaamista, sopinut yhteistyökuvioita ja vastaillut muihin sähköposteihin. Ehkä enemmän kuin koskaan. Olen haaveillut järvessä uimisesta ja pelännyt hiukan sinilevää. Niin ja punkkeja. 


Kävellyt silti myös perheen, ystävän ja koiran kanssa metsässä. Leikkinyt puistossa. Vieraillut toisen ystävän luona maalla. Ulkoillut. Käynyt Vehoniemessä näkötornissa, josta taapero tahtoi "pois" ennen kuin näkikään maisemia.

Olen huolehtinut hiukan ensi syksyä ja peittänyt ikävät fiilikseni laivalta ostettuihin paperikarkkeihin. Juonut tilkan viiniä ja syönyt sitäkin enemmän juustoa sen kanssa. Fetaa ja homppaa.

Olen miettinyt tulevaisuutta ja elämää. Elämänvalintoja. Lähinnä "uraa" ja perhettä. Asumista. Omia unelmia, meidän perheen unelmia. Haaveillut. Opetellut taas jälleen kerran ja aina vain hetkessä elämistä. Hiukan olen kehittynyt.


Nyt aion jatkaa samoissa puuhissa auringon kera! Palaan taas, kun Simini on elänyt elämänsä. Hehhe. Ihanaa kesää! Nautitaan joka hetkestä!

12 kommenttia:

  1. Sims!! ihan parasta ajanvietettä :D ihanalta kuulostaa teidän lomailut :)

    VastaaPoista
  2. Sims! Olin jokunen vuosi sitten koukussa :D Se on niin huippu... ja sitä pelatessa saattaa mennä helposti tunti, jos toinenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä TODELLA koukuttava peli. Sanoisin että tunti, jos viisituntinenkin.... :'D

      Poista
  3. Kolmas kuva voi että <3 Et voi olla tosissasi että SIMS! Todellakin olen pelannut sitä tässä viime päivät (viikot), koska Ville osti mulle sen sims nelosen... Haha hupsista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin voi että <3 Ja hih, mie pelaan vain sitä kolmosta, mutta koska olen viimeksi sitä ennen pelannut kaiketi joskus ala-asteella, niin ei tunnu missään :D

      Poista
  4. Ihania kuvia! Kesä on täälläkin...ainakin pari päivää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo taas satoi tänään! Mutta huomenna pitäisi taas olla kesä :D Ihanan ailahtelevaa :D

      Poista
  5. Söpöjä kuvia. Aisla on jo niin ison tytön näköinen :) jännä kun on tuommoinen kultakutri vaikka vanhemmat on tummatukkaisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit miula onkin ollut ajatuksena laittaa itsestänikin lapsuuden kuvia tänne, sillä miekin oon ollut blondi :D Ja Tonikin on ollut :)

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!