30.7.2015

Minä blondina

Sain muutama tovi sitten kommentin blogiin, jossa ihmeteltiin Aislan kultakutreja, kun Tonin kanssa ollaan molemmat niin tummia. Siitä sitten hoksasin, että enpäs ole tainnut jakaa teille paljoakaan lapsuudenkuviani sen jälkeen, kun teitä lukijoita oikeasti alkoi ilmestymään. Siis muitakin kuin sukulaisia. Täytyi tietysti heti tulla korjaamaan tämä vääryys. Näissä postauksen kuvissa olen lapsena. Saattavat selittää hiukan tyttäremme kultakutrisuutta. Itsehän olen ollut pari vuotiaaksi tuollainen blondi ja silmänikin tummuivat vasta pikkuhiljaa, kuulemma. Toni puolestaan ei ole mikään supertumma mielestäni vieläkään!


Hiusten väri tulee siis hyvin todennäköisesti meidän pienellä kultakutrilla muuttumaan, mutta silmien uskon pysyvän sinisinä. Täytyy myöntää, että olisin toivonut aikoinaan tyttärelleni samanväriset silmät kuin itselleni (eli ruskeat), sillä olen niistä aina tykännyt ja kasvanut ruskeasilmäisen perheeni parissa, mutta Aislan silmät ovat kauniit kuten ne ovat. En ole ollut siis lainkaan pahoillani, kun olen nähnyt kuinka kaunis tytär minulla on. Raskausaikana tuollaiset ulkoiset seikat tuntuivat jotenkin hieman turhankin tärkeiltä.


Eipä minulla sen tähdellisempää ollut tällä kertaa. Tykkään vain itse aina katsella muiden lapsuudenkuvia, niin ajattelin jakaa omanikin täällä! Ps. Onko samaa näköä meidän taaperon kanssa? Omasta mielestäni ei kyllä niin paljoa, kuin isänsä kanssa :)

4 kommenttia:

  1. On samaa näköä ja voi miten suloisia kuvia! Lapsuuskuvia on niin ihana katsella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :) Miekin tykkään katsella ihmisten vanhempia kuvia itsestään,on sillain kiva katsoa että mistä on tultu ja mihin päädytty, heh :D

      Poista
  2. Söpö pullukka olet ollut! Voi noita käsivarsienkin makkaroita...

    VastaaPoista

Rauhaa ja rakkautta!