23.7.2015

Vähä sinne päin -jumppa!

Lupailin jo aika pitkä aika sitten treenivideota. Kuvasinkin sen sitten heti silloin ja katselin videota aika kriittisellä silmällä, joten en kehdannut sitä tänne pistää. Ajattelin, että olen jotenkin surkea ja ehkä tästä ei tulisi muille edes hiki. Kuitenkin minulle tulee ja koska olen huomannut kehitystä mm. tällaista jumppaa tekemällä, haluan sen nyt julkaista. Tai että ei aina tarvitse olla mitään superia personal traineria, vaan voi käyttää myös omaa mielikuvitusta. 

Kaikki nämä yhdistelemäni liikkeet ovat jossain tunneilla minulle vuosien varrella tulleet tutuiksi ja olen niistä yhdistellyt itselleni tehokkaita ja mieleisiä liikkeitä. En siis missään tapauksessa ole mikään ammattilainen ja voisin punakynällä merkkailla aika paljon virheitä tuohon tekemiseeni, mutta en ole ainakaan itseäni satuttanut ja on tässä ehkä hiukan kuntokin noussut. 

Jos tämä treeni tuntuisi itselleni liian raskaalta tai liian helpolta, niin lähtisin muuttamaan toistojen määriä ja/tai toistokertoja. Yhdellä kierroksella lisää saa esimerkiksi väsytettyä itsensä ihan kunnolla. Itselleni a ja o on kuunnella itseäni. Teen toistoja siihen asti, että suusta lähtee ääntä ja sitten vielä viisi. Hahha. 

Tykkään myös kotona jumpatessa tehdä vähän kaikkia lihasryhmiä, ikäänkuin sellaisena "yleistreeninä". Toisinaan painotan enemmän jotakin, mutta silti teen joka kerta myös muitakin lihasryhmiä. Kuntosalilla sitten taas jaan enemmän, että mitä lihasryhmiä teen minäkin päivänä. 

No mutta. Tässäpä tämä video. Toivottavasti siitä selvän saa ja toivotaan että en ole supernolo myöskään. Heh.

4 kommenttia:

Rauhaa ja rakkautta!