19.11.2015

Äiti on vihannes ja Blogirinki

No on tässä omassa elämässä ihan kivojakin uutisia, jos unohdetaan tuo aiempi huolestunut postaukseni. Nämä uutiset liittyvät blogiin paljonkin. Mistähän sitä aloittaisi. Tarkimmat ovat jo huomanneet.

Kaksplussalta lähdettyäni julistin kovaan ääneen blogin uutta itsenäistä aikakautta ja sitä olin ihan tosissani ajatellut. Tulevaisuuden suunnitelmat oli mielessäni sellaiset, että olen tovin yksinäni ja sitten haen mukaan jonnekin, kun olen saanut hieman hengähtää. Niin tai no ajatukseni oli Blogiringissä, sillä en ole koskaan kuullut siitä mitään pahaa ja siellä ei tunnu olevan kovin suuri vaihtuvuus, josta päättelisin, että siellä viihtyy hyvin. 

Ennen kuin ehdin kunnolla edes itsenäistyä, sain sitten kuitenkin meilin Blogiringiltä, että kiinnostaisiko lähteä mukaan. Siis mitä! En ollut ehtinyt juuri ajatustani edes ääneen sanoa, että olisin kiinnostunut sinne hakemaan, kun he lukivat ajatukseni ja pyysivät minua mukaan. Olen ollut niiiiiiin otettu tästä. Olen nimittäin aikoinani hakenut Blogiringille ja silloin pieni bogini ei ollut vielä valmis siihen, mutta nyt saan ylpeänä ilmoittaa, että Äiti on vihannes -blogi on tästä lähtien Blogiringin jäsen. JEEEEEE!

Olen mielissäni myös siksikin, kun Blogiringillä on niin laadukasta luettavaa ja monia omia suosikkejani joukossa, kuten vaikkapa Puutalobaby, Karhupoikani Koda, Tinkerbella ja Mini & Me, joita olen lukenut jo kaaaauan. Ihanaa olla samoilla mestoilla näiden tyyppien (ja monen muun) kanssa! Sellaista ilmoitusasiaa siis tällä kertaa. Luonnollisesti tämä muutos tuskin vaikuttaa itse bloggaamiseen juurikaan, mutta minulla on vain taustallani huippujuttuja ja joitakin yhteistöitä saattaa satunnaisesti napsua. En aio kyllä siltikään jatkossakaan blogia hukuttaa mainoksiin, joten olkaa huoleti, jatkan kuten ennenkin. Vielä kerran: JEEEEE!



22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, miekin siun puolesta toisenlaisista saavutuksista <3

      Poista
  2. Täälläkin iso JEE :) Sain itsekin juuri mahdollisuuden liittyä Blogirinkiin! Onnea sinulle myös!

    http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, tulee hyvä mieli kun niin moni rinkiläinen toivottelee tervetulleeksi :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos paljon, huipppua päästä teidän porukkaan mukaan :)

      Poista
  5. Oi, miten kiva uutinen! Blogiringissä on bloggaajan hyvä olla - tervetuloa munkin puolesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin olenkin tosiaan vähän ounastellut ja tosi hyviä blogeja on mukana, kiitos :)

      Poista
  6. Ihania uutisia! Oikein paljon onnea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon itsekin edelleen aika häkeltynyt mukaan pääsystä!

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!