7.11.2015

Hei hei Kaksplus

Aloitin Kaksplussalla into piukeana yli vuosi sitten. Olin todella motivoitunut blogin kanssa ja tajuntaani vain virtasi ideoita, että mitäs nyt postaisin. Olin ihan fiiliksissä. Kaksplussalle hain yleisen haun kautta ja olin niin onnellinen, kun tulin valituksi. Jännitti, ilostutti ja hykerrytti.

En ollut aiemmin tajunnu verkostoitua, en ollut älynnyt, että blogillani olisi mahdollisuuksia jossain. Kaksplussa ikäänkuin kertoi lähipiirillenikin, että minä tosiaan harrastan tätä. Että minulla tosiaan on lukijoita. Sitä samaa se viestitti itsellenikin ja blogi-itsetuntoni kohosi pilviin. Pääsin piireihin, hehe, no en kai, mutta ystäviä sain. 


No. Loin kovia odotuksia Kaksplussan suhteen, mutta blogiyhteisö vasta muovautui uutena juttuna. Olin kärsivällinen (ja mielessäni kärsimätön) ja odottelin, josko omat odotukseni täyttyisivät. Sillä aikaa ravasin Kakplussan bloggaajien järjestämissä tapaamisissa ja nautin meidän yhteishengestä. Nautin uusista ystävistä ja sain koko ajan uusia. Olin todella onnellinen pääsystäni yhteisöön edelleen, vaikka väki alkoi karisemaan ja itsekin mietin paikkaani.

Hoitovapaalla ehdin bloggaamaan aktiivisesti ja pystyin panostamaan blogin laatuun. Tein paljon harkittuja postauksia, joita viilailin oikein huolella. Se näkyi lukijoiden määrässä, joka nousi. Pääsin Kaksplus-lehteen, olin viikon blogi sekä viimeisimpänä vielä kuukauden blogiäitikin.



Joku alkoi kuitenkin tökkimään. Kaksplussalle ajattelemani tavoitteet eivät olleet juurikaan täyttyneet. Huomasin roikkuvani mukana lähinnä yhteisön takia. Moni ystäväkin oli jo poistunut. Minä vain roikuin, koska pelotti lähteä. Olisinko taas ihan yksin jos lähtisin?

Sitten käväisin yhden sellaisen ystävän luona. Jäsentelin ajatukseni ääneen ja toimin heti. Pistin eroilmoituksen ja tässä sitä ollaan. Helpotti ihan hemmetisti. Nyt minusta tulee taas itsenäinen bloggaaja. Ei ole paineita, ei ole rajoituksia. On vain minä ja minun ajatukset. Hyvä näin. En tietenkään poissulje ajatusta jostakin yhteisöstä joskus, mutta nyt hetken tahdon vain hengähtää, oli tämä sellainen kokemus.


Olen kiitollinen, oppinut sekä onnellinen. Kiitos toverit, kyllähän me vielä tavataan <3 Blogini poistuu Kaksplussalta kuun puolivälissä, joten jos luet sitä kautta, suosittelen siirtymään seuraamaan joko blogini omalle sivulle Facebookiin, Instagramiin, Blogipolkuun tai Blogloviniin. Niin tai sitten voi lisätä sinne omaan Bloggerin listaansa. Kiitos! Kuvissa satunnaisia hetkiäni Kaksplusmatkaltani ihan ilman järjestystä tai logiikkaa.

6 kommenttia:

  1. Kaverit ja ystävät, sekä usko omiin kykyihin jää käteen vuodesta Kaksplussalla. On ollut kiva tutustua sinuun. Ja varmasti törmätään vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti törmätäänkin ja ne on juuri ne ainoat jutut jotka jäi :)

      Poista
  2. Tuttuja fiiliksiä! Ajatella, että Kaksplussan yhteisön perustamisestakin on jo vuosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vuosi meni vain että hui hai! Ja varmaan onkin monelle lähteneelle tuttuja juttuja :/

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!