26.1.2016

Kommentti on kiva! Ilahduta sillä!

Bongasin Pieces of Miracles -blogista tärkeää asiaa. 

Usein kysytään, että miltä tuntuu, jos postaukseen ei tule yhtäkään kommenttia, tuntuuko postaus silloin turhaan tehdyltä? Kuten jo blogin joulukalenterissa sanoin, niin olisi kyllä mukavaa sanoa, että ei tunnu missään, mutta ei pidä paikkaansa. Minä ilahdun jokaikisestä hyvää tarkoittavasta kommentista jonka saan ja vieläkin enemmän jokaisesta keskustelusta joka kommenteissa käydään. Tarkoituksella en jätä vastaamatta yhteenkään kommenttiin, sillä pidän sitä vastakommenttia ihan yhtä tärkeänä osana bloggaamista.

Pointti oli siis se, että me bloggaajat kaikki tykätään varmasti kommenteista. Tämän postauksen tarkoitus onkin kannustaa kommentointiin ja sitoutua siihen myös itse, sillä olen niin nolosti kommentoinut, saati lukenut muiden blogeja lähiakoina. Tämän asian tahtoisin muuttuvan pikapuoliin ja lupaankin aloittaa heti tänään. Tämä tarkoittaa omalla kohdalla ehkä vähän vähemmän äityleitä ja enemmän blogeja, mikä onkin ehkä tarpeen. 



Haluankin nyt haastaa kaikki teidät mukaan kommentoimaan enemmän lukemianne blogeja. Helposti hyvää mieltä! Tämän haasteen on kuulopuheiden mukaan laittanut ensimmäisenä liikkeelle Meidän perhe -blogin Annika!

14 kommenttia:

  1. Mä olenkin tänään ahkerasti kommentoinut muiden blogeja ja muistanut miten kivaa tää onkaan! Oon tosi surkea kommentoimaan blogeihin ja silti muut jaksaa kommentoida mulle suht hyvin. Otan itseäni niskasta kiinni ja postaan tästä asiasta myös!

    Kauniita unia, kiitos tästä haasteesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! <3 Ja kommenttien antaminen on kyllä totta tosiaan ihan yhtä mukavaa puuhaa kun niiden saaminen :)!

      Poista
  2. Ihana haaste kyllä! Kommentit ilahduttaa kyllä tosissaan. Mä luen paljon blogeja näin ilta-aikaan ja oon yrittäny tsempata kommentoinnissa ja mulle vaikeassa tehtävässä eli kehumisessa. Mää oon aina tuntenu itteni jotenki teennäiseksi jos ylitsevuotavasti kehun, VAIKKA se tuleekin aina sydämestä jos mä intoudun kehumaan. Nyt oon yrittäny "parantua" siinäkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, miekin oon vähän liian pihi kehujen kanssa! :) Pitäisi muistaa käyttää niitä, kun niillä saa oikeesti toiselle hyvän mielen :) Haaste on miun mielestä hyvä ja ajankohtainen, kun on niin paljon noita muita somekanavia jotka vie blogien huomioo, heheh :D

      Poista
  3. Vautsi tännekin asti jo haaste kiirinyt :) Toivottavasti tämä saisi aikaan uuden kommenttien ryöpyn mahdollisimman monien blogeihin.

    VastaaPoista
  4. Hyvä haaste! :) Itse yritän kommentoida aina kun riittää aikaa, mitä on viime aikoina ollut kyllä ihan liian vähän :/ Monesti oon lukaissut postaukset kännykällä äkkiä ja päättänyt kommentoida mieleen tulleita ajatuksia koneella, mutta ne unohtuvat helposti. Kommentit on kyllä motivoiva tekijä bloggaamisessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miule käy usein just samalla tavalla! Kännykällä kommentointi on jotenkin muka niin haastavaa :D Ja on kyllä motivoivaa kommentointi! :)

      Poista
  5. Tuntuu et enemmän tuolla instan / facen ymm linkeissä niitä kommentteja saa ... Bloggerissa kommentointi on vähän pliisua ... :( en tiä miksi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niissä se tuntuu olevan jotenkin helpompaakin usein, kun ei tarvitse erikseen kirjautua sisään tai kirjoitella nimimerkkejä :/

      Poista
  6. Moi! Uusi lukija ilmoittautuu kommentoiden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos <3 Tervetuloa! Tulipas hyvä mieli tästä, kun harvoin kuulee, että joku alkaa lukemaan blogia :)

      Poista
  7. Tämäpä oli mukava haaste :) Kyllähän se niin on, että jokainen tykkää saada kommentteja. Itse yritän kommentoida aktiivisesti mutta väkisinkin jotain jää joskus väliin eikä kaikkea ehdi lukemaankaan (vaikka haluaisi). Mutta oikeasti: eihän sen kommentin naputtelemiseen montaa sekuntia mene. Jotain voi raapustaa kuitenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu miekin tykkäsin, että tämä on tällainen kaikille sopiva haaste, joka tosiaan herätteli myös vähän itseä tästä laiskasta kommentoinnistani :) Ja totta tosiaan, ei siihen kommentointiin kauaa mene, lukemiseen enempi :)

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!