2.2.2016

Päivän asu / Vahingossa varastettu


Olen pitkään jo tiedostanut, että blogissa ei ole näkynyt asukuvia sitten viime syksyn. Sehän on tosi pöljää, koska olen pukeutunut nyt lähes joka päivä ihmisen näköiseksi koulussa käytyäni. Satun vain olemaan myös siellä koulussa koko valoisan ajan ja jos sitä sattuu olemaan edes hitusen jäljellä, kun pääsen, niin kuvaaja on töissä. Tonihan tietysti koitti ratkaista jouluna tämän asian lahjomalla minua minijalustalla ja etälaukaisimella, mutta öööh.. En ole vielä kehdannut ulkona asetella kameraa jalustalle itseäni kuvaamaan, joten nyt saatte pimeää kotimateriaalia, mutta vaatteet oli kivat! Eikös?

Budjetti tällä(kin) kertaa oli myös edullinen. Voinemme aloittaa tarinalla tuosta paidasta, jonka olen vahingossa varastanut äidiltäni (anteeksi äiti, eihän puhuta tästä koskaan, eihän?), joka ystävällisesti lainasi sitä minulle kesällä, kun otettiin kuvia uimarannalla. Noh, se paita sitten meni ihan hiekkaan, kun se päällä järvessä molskin, niin piti sitten laittaa se parvekkeelle kuivumaan ja karistelemaan hiekkojaan. Ja kaikkihan tiedämme, että kesällä paistaa aurinko ja no.. Tuo paita jäi sinne parvekkeelle varmaan hieman liian pitkäksi ajaksi, sillä muutaman viikon kuluttua, kun olin arvellut sen jo kuivuneen, siihen oli tullut tuollaiset auringon haalistamat raidat. En sitten kehdannut palauttaa sitä, koska olin pilannut sen. Viime viikolla yritin korjata tilannetta värjäämällä sen ruskeaksi, mutta kyllä ne auringon tekoset siinä edelleen näkyy. Minua ei haittaa, joten puin sen ensimmäistä kertaa päälleni sitten. Aika hieno. (Piti miettiä superpitkään laitanko nämä kuvat blogiin vai tuleeko satikutia, haha.............)

No mutta ne muut vaatteet. Paita oli siis ilmainen ja sen alla oleva t-paita myöskin, sillä sekin on äidiltä, tosin ihan saatu. Alla on vielä tavallinen musta toppi, jonka olen ostanut prisman alesta eurolla. Leggingsit on Tokmannin, joku vajaa 10€. Hame maksanut kirppiksellä muinoin varmaan pari euroa. Villasukat joulupukilta! Eli kokonaisbudjetti jälleen ~10€. Tuntuu olevan aika vakiosumma tuo!

Että sellainen asu tällä kertaa. Vihreää ja ruskeaa, kuten usein! Ja hei uusi ulkoasu blogilla, mitäs tykkäätte tästä? 

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää niin asu kuin uusi ulkoasukin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos paljon, ehkä ens kerralla kuvanlaatukin on parempi, hahahah :D

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!