25.4.2016

Gaala-asu


Päivätapahtuman asusta jäi kuvat sitten ottamatta kokonaan, mutta onneksi sain tämän illan asun ikuistettua. Demi otti kuvat, kiitos siitä! Näin minä sitten asustin viime postauksessakin vilahdelleen mekon. Tässäkään asupostauksessa en tahdo tehdä poikkeusta, joten käykäämme läpi asun hinta ja mistä se on hankittu. 

Mekon ostin tosiaan kirpputorilta ihan tätä tarkoitusta varten ja se maksoi muistaakseni 10e. Sukkahousut ostin myös uutena, tosin -70% alennuksesta, joten hinta taisi olla lopulta jotakin 3e:n luokkaa. Boleron olen saanut äidiltäni, mutta olen värjännyt sen itse ruskeaksi, kun aiemmin se oli joku hieman omituinen liila. Minulle joka tapauksessa ilmainen (en nyt ala laskemaan värjäyskuluja). Kengät on nolosti samat, kuin kaksi vuotta sitten gaalassa, koska ne nyt vain sattuivat sopimaan asuun ja minä en sovi etikettiin muutenkaan. Nekin on ostettu silloin kirpputorilta ja muistelisin hinnan olleen myös sen 3e. Koruista Kalevala-rannekoru on saatu isältäni lahjaksi ja toinen rannekoru ystävältä lahjaksi. Kaulakorut ovat kaikki ostettu erilaisilta kirpputoreilta: netistä ja ihan perinteisiltä. Niiden yhteishinta on yhteensä varmaan suunnilleen 10e. Bindejä (joita siis tuossa otsassa) hain Aurinko-kaupasta Kampista ja niiden hinnat oli yhteensä 2,50e. Näin ollen asun kokonaishinta-arvio (mitä se minulle on maksanut) on 26e. Jos kaksi vuotta sitten asun hinta oli 40e, niin olen aika ylpeä näistä säästöistäni. Hhaha.

Minä en oikeastaan tiedä, että kuinka näyttää juhlavalta ja tyylikkäältä. Yritän aina parhaani, mutta esimerkiksi hiuksiahan en osaa laittaa tai meikata. Kuvissa ei nyt näy, mutta minulla oli tuossa molemmin puolin sellaiset letit, jotka omasta mielestäni oli ainakin ihan kauniit. Valitsin asun, meikin ja korut tälläkin kertaa lopulta sen mukaan missä on mukava olla. Missä viihdyn. En voisi kuvitella pukevani päälleni mitään näyttävää, räikeän väristä, mekkoa ihan vain koska se näyttää hyvältä. Minä viihdyn näissä väreissä ja minusta nuo sukkahousut tuntuivat jo aika räikeiltä ja shokeeraavilta. Onneksi aurinko laski näiden kuvien jälkeen, hehe.

Sellainen asu. Miltä näyttää ruutujen toisille puolille? 

4 kommenttia:

Rauhaa ja rakkautta!