19.4.2016

Tärkeä juhla minulle ja kurkistus juhla-asuun

Heti alkuun tahdon pahoitella, että kuvat ovat tällä kertaa otettu puhelimella, sillä muistikorttini kamerasta on tällä hetkellä muussa käytössä. Ja minunhan piti päästä postaamaan heti, eikä esimerkiksi huomenna. Olen nimittäin niin jännittynyt. Viikonloppuna on blogijuhlat (eli Inspiration Blog Awards -gaala) ja uu jännittää, kutkuttaa ja mahassa kiertää. Toivottavasti viimeinen ei tuota mitään lopullista tulosta ollenkaan.. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Heh.

Nämä juhlat ovat nimittäin minulle aika merkittävät. Ensimmäisen kosketukseni mihinkään oikeasti sosiaaliseen, joka tulee blogin kautta, oli näissä juhlissa. Olin pitkään katsellut blogeista, kuinka bloggaajat olivat tavanneet keskenään ja heillä oli huikeita porukoita ja bileitä. Minä vain nyyhkin yksin näppäimistöni äärellä (no en oikeasti). Minäkin halusin. No hupsista heijaa, sitten juuri nämä kyseiset blogikemut, jotka ovat nytkin tulossa, olivat lähestymässä. Tapahtui käänteen tekevä asia some-elämässäni: Demi pyysi minua aveciksi juhliin. Olin hämmentynyt, ihmeissäni ja iloinen. Totta kai lähtisin, vaikka väkisin. Panikoin pitkään, että mitä tällaisiin juhliin voi pukea ja olenko tarpeeksi fiini. Katselin muiden aiempia postauksia samoista juhlista ja mietin näytänkö lähellekään sopivalle noihin juhliin. Ostin hienon mekon. (Kaikki postaukset näihin aiempiin juhliin liittyen näkee täältä.)

Juhlat olivat mahtavat, minulle jäi todella kultaiset muistot niistä ja tutustuin uusiin, huikeisiin tyyppeihin. Pian tämän jälkeen pääsinkin Kaksplussalle ja juhlia tuli enemmän, mutta nämä ovat ne kultaisimmat muistoissani. Tällä kertaa sainkin itse kutsun, koska tämä ja sattumoisin kuulun Blogirinkiin. Tuntuu, että olen ehkä edistynyt tällä blogiurallani, kun saan itsekin kutsuja, vaikka tietyllä tapaa koen aikamoista taantumusta nykyisin.

Nyt olen sitten innoissani valikoinut taas mekkoja. Ostin yhden päivälle ja yhden illalle. Kirpparilta molemmat, kuten minulla tapana on, mutta olen niiiin tyytyväinen. Maksoin niistä hieman enemmän kuin kirppismekoistani yleensä, eli yhteensä 20€, mutta olen onnellinen etten pihistellyt tällä kertaa.

Päiväohjelman mekko näyttäisi olevan alkuperältään Indiskaa ja huh, en ole koskaan raaskinut ostaa sieltä mitään, vaikka vaatteet siellä on ihania. Tällaista boheemia mekkoa olen halunnut jo pitkään ja tuo on supermukava ja hyvännäköinen päällä mielestäni! Ihaninta on se, että tätä tulee varmasti käytettyä myös arkena.


Illan mekoksi halusin jotakin juhlavampaa ja tämä kukkamekko oli ihanan mallinen päällä mielestäni, Muutenkin, kukat. Nehän on juhlavia? Hehe. Ongelmani on aina näyttää juhlavalta, kun olen tällainen rentun ruusukka, mutta aion laittaa hienot korut tuon lisäksi. Tykästyin kovasti kukkien väriin, sillä en pidä kovin värikkäistä vaatteista. Tämä on värikäs olematta värikäs, ihanat murretut sävyt.


Vielä uupuu siis sukkahousut ja meikkejä kaipaisi meikkipussini (ja korutkin ovat vasta matkalla luokseni), mutta katsotaan mitä ehdin, sillä lauantaina jo mennään. En malta kyllä odottaa. IIK IIIK IIIIIK. Ja ai niin, tämän vuoden spesiaalein osuus: Mukaan matkaan lähtee tietysti ihana Agu ja ihan oikea hotellihuone on meillä varattuna viikonloppua varten, JEE IIK JEE!

8 kommenttia:

  1. Tuo kukkamekko sopii sun ihon- ja hiustenväriin todella hyvin! Aivan nappivalinta :) Hauskoja bileitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kohta siitä saa kuvia päälläkin :) Bileet oli hauskat!

      Poista
  2. Kaunis ja tyylisi sopiva! Inanaa gaalailtaa!

    VastaaPoista
  3. Kauniita valintoja! Hauskoja juhlia! :)

    VastaaPoista
  4. Moi Paprika, ihanat mekot 💟 Kuule, voisinko liittyä sun seuraan huomenillalla? Sain kutsun ja ilmoittauduin avec, mutta avecini ei pääse ja tuntuisi ilkeältä mennä sinne ihan yksin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Oli mukavaa moikata, vaikkakin tosiaan vain pikaisesti! Onneksi sait kumminkin avecin seuraksesi :)

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!