14.5.2016

Jatkan lausetta

Ajattelin piiitkästä aikaa vastata tällaiseen valmiiseen kyselypohjaan, kun näitä on mielestäni aina hauskaa lueskella muilta, kun tekstiä on sopivan vähän ja olen niin laiska lukija. Kevyttä ja kepeää lauantai-iltaan, kas tässä!
En ymmärrä… Lihansyöntiä!
Seuraavaksi ajattelin… Muokata pari kuvaa tähän postaukseen omasta lärvistäni!
Viime aikoina… Olen syönyt liikaa vehnää ja sokeria. Olen myös haaveillut kodista, jossa olisi oma piha. Tää on tämä joka kevään juttu.
En osaa päättää… Haluaisinko muuttaa enemmän maalle vai kaupunkiin.
Muistan ikuisesti… Kun Toni teki lumihankeen sydämen asuntolahuoneen ikkunan alle. Niin ja siellä sisällä luki tietysti Paprika.
Päivän paras juttu… oli nähdä rakkaita ihmisiä.
Noloa myöntää, mutta… olen hokenut kaikkialla olevani vegaanisella ruokavaliolla. 
Viikko sitten… Olin yhtä väsynyt kuin tänäänkin.
Kaikista pahinta on… ajanpuute.
Salainen taitoni on... kerätä draamaa ympärilleni. Ei ehkä kovin salaista niille joiden kanssa on tunnettu pidempään.
Jos saisin yhden toiveen se olisi... Maailmanrauha tietty.
Minulla on pakkomielle… Tasaluvuista. Äänenvoimakkuus ja kaikki muutkin vastaavat pitää olla aina parillinen luku.
Söin tänään…  Todella todella huonosti ja epäterveellisesti. 
Ärsyttävintä on..Kun asiat jää puolitiehen.
Tekisi mieli… Liikkua!
Minusta on söpöä... Kun lapset kertoo juttuja.
Hävetti… Kun lapseni kyseli ruokakaupassa että "mikä täällä haisee" ja "kuka pieraisi" vaikka kumpaakaan ei ollut tapahtunut.
Olenko ainoa, jonka mielestä... Koirat ei ole kivoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!