31.5.2016

Kukkamekossa baariin


Toistan varmaan itseäni aika pahasti nyt, mutta asukuvat ovat tosiaan se asia, johon tahtoisin kovasti blogissa panostaa. Näitä on kiva julkaista, näihin on kiva runoilla ja tykkään katsella itseäni jälkeenpäin. Oi kyllä. Tykkään katsella itseäni. 

Tämä asu oli minulla perjantaina, kun lähdimme kaupungille humputtelemaan. Joku on saattanutkin jo etukäteen arvella, että minä en ole se tyttö pikkumustassa punaisilla huulilla, vaan oma tyyli kulkee matkassa myös baarissa. Toisaalta en myöskään käy siellä bailumestassa, missä voi tavata tytöt pikkumustissa. Hah. No kumminkin, perinteisesti tahdon kertoa teille asun hinnan. 

Sukkahousut ostin viimeisimpään Indspiration dayhin ja esittelin siinäkin asupostauksessa, mutta koska ne säilyvät lähes ehjinä ja ovat mukavan niin ne. ~5€ oli se niiden hinta. Mekon olen bongannut joskus kirpputorilta 2€:n hintaan jostain korista pohjalta mytystä ja olen tosi onnellinen tästä löydöstä! On meinaan mukava. Bolero on kirpputorilta myös ja muistelisin sen hinnaksi 2€ myöskin. Kengät olen saanut taas, ah niin ihanalta, äidiltäni. Kiitos. Tämän asun hinnaksi tuli siis 9€. Olemme saavuttaneet taas perinteisen asun hintani, joka yleensä heittelee siinä kymmenen euron molemmin puolin. Hienoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!