14.6.2016

Harmaat (ja unohtuneet) asukuvat


Olenkin vallan unohtanut jakaa teidän kanssanne toiset asukuvat, jotka otimme silloin kun meillä oli Tonin kanssa vapaa viikonloppu yhdessä, eli tyyliin kohta kuukausi takaperin. (Olipas se muuten hauska viikonloppu.) Mieli ei ollut silloin yhtä harmaa kuin asuni, mutta vähän ihastuin tuohon äidiltäni saamaan mekkoon ja käytän sitä aika paljon. Tavallaan myös vähän inhoan sen kirjavuutta, mutta se on mukava, kun vetää täysharmaana vaan paikasta toiseen. Jos pukisin sen kanssa vaikkapa mustaa, niin oloni olisi hyvin huomiota herättävä. Olen vähän tällainen höpsö näissä hommissa.

Asun neuletakin olen ostanut joskus kirpputorilta ja se taitaa oikeasti olla jotain Henkkamaukan äitiysmallistoa, mutta kelpaa minulle myös ei-raskaana. Olen maksanut siitä kaiketi jotakin ~3€. Mekko oli tosiaan taas lahjoitus äidiltäni - kuten jo usein näkyneet kengätkin. Harmaa t-paita mekon alla on myös äidiltäni ja leggarit olen ostanut Tokmannin alesta 5€:n hintaan. Tämä asu oli siispä erityisen hyvännäköinen (vaikka itse sanonkin), mutta myöskin erityisen halpa ~8€:n hintaisena.

Mitäs mielitte, onko liian kirjava mekko tai onko liikaa harmaata?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!