11.9.2016

Muutoksen tuulia?

Syksy on minulle sellaista muutoksen aikaa, kun kaipaan ihan hitsin paljon jotakin muutoksia elämääni. Katselen asuntoja, leikkelen hiuksiani tai aloitan uuden harrastuksen. Tänä syksynä olen etsinyt muutosta myöskin epätoivoisesti mm. värjäämällä hiuksiani ja suunnittelemalla niitä harrastushommia. Kaikki on vain niin vaikeasti toteutettavissa tämän kaiken kiireen keskellä. (Olen siis "aloittanut" opinnäytetyön tekemisen....)


Sitten on sellainen juttu, johon olen kaivannut muutosta koko vuoden, mutta väsymyksen ja muiden syiden varjolla en ole saanut aikaiseksi. En ole saanut puristettua itsestäni sitä, että treenaisin säännöllisesti ja katsoisin vielä tarkemmin mitä suuhuni pistän. Nimittäin 1,5 vuotta sitten, jotkut ehkä muistaa, oli minulla kova kuntoiluprojekti meneillään ja olinkin dieetillä. Se toimi. Nämä postauksen kuvat ovat siltä ajalta, mutta ikävä kyllä nyt on käynyt niin, että muistutan nykyään paljon enemmän tuota "ennen" kuvaa (ellei pahempaakin, hupsista).

Kun viime syksy tosiaan kiireineen saapui, niin karsin niistä mistä osasin: omasta hyvinvoinnistani. Tai voinhan minä aika hyvin, kun herkuttelin ahdistukseen kun oli niin kiireistä. Tämä mennyt kesä jatkoi linjaa oikein mukavasti ja nyt jo ahdistaakin aika paljon, kun pitäisi etsiä jotain puettavaa. 


Nyt sitten tarjoutui mahdollisuus päästä testaamaan Fitverstaan ohjelmapakettia, jossa sain siis ohjeet koti- ja salitreeneihin sekä ruokavaliopohjaan. Mahdollisuuden tultua tajusin, että tässä on se kaipaamani muutos, sillä rakastan kun on meneillään jotain pikkuisia projekteja elämässä ja tämä sopii hyvin. Nyt etenkin kun otin tämän somepaineen tähän mukaan, niin ei kehtaa lipsua, haha.

Valitsemani Gym & Home -paketti on tosiaan sellainen, joka on varmasti minulle hyvä, kun en aina pääsekään kuntosalille, jos Toni on töissä, niin voi soveltaa sen mukaan treenejä miten onnistuu. Toivon kovasti, että kun tämä rykäisy on sen kuukauden mittainen, innostuisin jatkamaan senkin jälkeen. Katsotaan! Iloinen sain ainakin olla, kun ruokavalio-ohjeet oli aika paljonkin erilaiset kuin aiemmalla dieetilläni, niin tulee tosiaan jotakin muutosta ihan oikeasti!

Tämä postaus on tosiaan tehty yhteistyössä Fitverstaan kanssa.

Olisikohan tälle aiheelle blogissa lukijoita, jos kirjoittelen enemmänkin?

2 kommenttia:

  1. Huippu juttu :)! Kiva että on tollanen ohjelma missä voi tehä kotona (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olin kyllä tosi kiitollinen tästä yhteistyöstä, koska sain niin sanotusti potkut persuksille :D

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!