26.10.2016

SIIS MITÄ HITTOA?!?!??!?!???

Heti alkuun haluan pahoitella provosoivaa otsikkoani, mutta se ihan oikeasti kertoo tämän päivän tunnelmista! Tarkoitukseni ei tosiaankaan ollut tulla kirjoittamaan itse asiassa koko aiheesta tänään, mutta nyt on pakko, sillä sain tänään tällaisen linkin sähköpostiini. Se pitää sisällään sellaisen tiedon, että blogini on tällä hetkellä kymmenen parhaan joukossa Inspiration Blog Awards -äänestyksessä eli MITÄ HITTOA??!!??

Tullessani kertomaan teille ehdokkuudestani, en todellakaan kuvitellut, että minulla olisi saumoja edes tällaisiin saavutuksiin (joo joo tämä on vain välitilanne, mutta silti hei!!). Oikeastaan olen kovin kilpailuhenkinen, joka on piirre, jossa en liiemmin ole itsestäni välittänyt ja olen pitkään sitä pitänyt salassa muilta, enkä ole päästänyt sitä valloilleen. Nyttemmin olen alkanut sietää sitä itsessäni ja antanut itselleni luvan pitää kilpailemisesta ja siten myös yrittää asioita tosissani. Sanotaan kuitenkin, että blogin puolella olen puolestani, tämän sallimisen tullessa voimaan muussa elämässä, yrittänyt välttää kilpailua.

Blogin kautta minulla on rakkaita "kollegoita", on ihania tuntemattomampia bloggaajia ja on kaikenlaisia tyyppejä, joita vastaan en halua kilpailla tai "voittaa" heitä missään. En ainakaan ihan arkisessa bloggaamisessa. En halua matkia muita, enkä tahdo olla kuten muut. Tahdon tehdä omaa juttuani, omassa rauhassani ja ilman, että vertaan itseäni muihin (toki näiden blogiystävien vertaistuella). Kuitenkin, kun kuulin pääseväni ehdolle Lifie -kategoriassa, olin niiiiin fiiliksissä! Kerrankin saan kilpailla luvan kanssa, vaikka en ihan oikeasti, käsi sydämellä, uskonut, että minulla olisi minkäänlaisia saumoja tässä skabassa. Näin ollen otsikoinkin aiemman postauksen aiheesta, että "Nyt näytetään mistä kana pissii ja muuta ilmoitusasiaa!", joka tulee usein mieleen minulle kilpailutilanteissa.

..JA NYT ON TODELLAKIN NÄYTETTY MISTÄ KANA PISSII! Siitä uskon, että voin kiittää lähinnä teitä, ihanat! Nyt vähintäänkin olen saanut todisteen siitä, että mitä niillä kävijäluvuilla, kun on niin aktiiviset ja tärkeät lukijat <3 KIIIIIITOS!!

Vielä on aikaa äänestää 30.10 asti, joten mitä nöyrimmin pyydän, tehkää sitä edelleen, sillä olisipa siistiä näyttää mistä lehmä pissii  (joo hehheh, nyt menin vähän pitkälle). Siellä voi edelleen osallistua arvontaan samalla, jossa voi voittaa lippuja itse gaalaan (itse tykkään niistä, hyvät bileet). Niin ja tämän kaikenhan voi tehdä täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!