8.11.2016

Ei lehmä pissinyt mutta kivaa oli

Terve mikä kiire. Tällä on hyvä aloittaa, sillä en vieraile täällä blogin puolella lainkaan niin usein kuin tahtoisin! Nyt kuitenkin olen täällä ja ihan kuvien kera, haha. Olin myös viikonloppuna blogipäivässä ja -gaalassa. Tarkemmin Blogger's Inspiration Dayssa ja Blogger's Inspiration Awardseissa. Eihän se lehmä pissinyt, hah.

Kiitos viimeisestä kuvasta Demille <3
Kuten varmaan tajusitte jo aiemmista postauksista, niin tämä ei minulle ollut yllätys tai suuri pettymys, vaan olin todella mielissäni päästessäni sille TOP 10 -listalle ja se todellakin riitti minulle! Uskon tämän tapahtuman sattuneen kuin osoittaakseen minulle, että sillä mitä tänne näpytän, on olemassa jokin merkitys. Liian usein syyllistyn siihen niin suomalaiseen tapaan, eli itseni vähättelyyn. Blogini on "tämmöinen pikkublogi" ja "pääsin listalle varmaan, koska blogi oli järjestyksessä ensimmäinen". Mitäs sitten? Ne olivat minulle tulleita ääniä ja olen kiitollinen jokaisesta niistä. Voi olla, että sen kautta jäi tai ei jäänyt yhtään lukijaa, mutta ainakin viikonlopun juhlissa minut tunnistettiin paremmin edes oman yhteisöni sisällä, hah. Olen kuitenkin harrastelija, joten turha sitä on tähdätäkään samaan, mitä ammattibloggaajat tekee.

Ei minun tästä pitänyt tulla höpöttelemään, vaan itse lauantaista. Päivä oli nimittäin mainio! Oli superhauskaa tavata ihania blogityttöjä, kun heistä on tullut jo tutumpia ja uskallan vilautella myös tummaakin tummempaa huumorintajuani, ainakin Sallalle. Olin niin iloinen, että uskalsin hänet pyytää seurakseni, koska ei oltu aiemmin ehditty kamalan paljoa juttelemaan ja jännitin, että tullaanko lainkaan toimeen. Voin iloisesti ilmoittaa, että todella hyvin, oli niin hauskaa!



Itse tapahtuma oli kaunis. Tykkäsin superpaljon tilaisuuden miljööstä. Jos menisin naimisin joskus, niin tuollainen vastaava paikka olisi mainio. En tiedä oikein mitä sanottavaa minulla on itse tapahtumasta, sillä minulle kohokohta on kuitenkin ihmiset. Joo oli kivoja tavaroita, jotakin tarttui mukaankin, mutta kyllä se oli paljon hauskempaa tavata kaikki tyypit. Yritin myös keskittyä lavalla tapahtuneeseen ohjelmaan, mutta se oli minun keskittymisvaikeuksillani semisti hankalaa. Sen kuulin, että Ronja Salmi on 23 -vuotias ja kirjoittaa heppablogia (josta en muuten aiemmin tiennyt mitään!).

Kuva: Emma Tähkäpää
Henri Ilanen
Yhden sellaisen kassin otin tapahtumasta mukaan (ja vähän kyllä muitakin juttuja), josta tulen postaamaan pian ja sen sisältö saattaa vastata joihinkin teidän toiveisiinne, mutta palailen sen kanssa sitten toinen päivä.

Kiitos vielä kaikille minua äänestäneille, voittajat pääsette katsomaan täältä!

2 kommenttia:

Rauhaa ja rakkautta!