3.11.2016

#meollaanlifie eli suosikkiblogini meidän yhteisöstä



Kuten aiemmin jo kerroinkin, niin Indiedays ja Blogirinki menivät ja jakautuivat kolmeen osaan: Foodloversiin, Indiedaysiin sekä Lifieen. Oma bloginihan sijoittui oikein mukavasti tuonne Lifie-osioon ja olen ollut uudistuksista aika fiiliksissä, koska se mitä olen bloggaamisessa vähän kaivannut, on yhteisö. Etenkin nyt tuntuu erityisen hyvältä, kun on päässyt Lifieen mukaan jo alkutaipaleelta, niin tuntuu hyvältä ja omalta! Olen iloinen!

Puutalobabyn Krista heittikin tuossa ilmoille haasteen, jossa tarkoitus oli vähän infota teitä lukijoita meidän Lifiesta ja ketä tänne oikein kuuluu. Aionkin nyt luetella Lifie-blogeista viisi suosikkiani. Supersiistiähän on se, että olen löytänyt Lifien myötä paljon uusia blogeja, joiden olemassa olosta en ole jostain syystä aiemmin tiennyt. Kuitenkin ihan ensimmäinen blogi jonka mainitsen, on sellainen, jota olen lukenut todella kauan ja olen viihtynyt seurassa erityisen hyvin, nimittäin Puutalobaby itse. Olen oikea fanityttö.

Kuiskauksia -blogi puolestaan on juuri tällainen uusi tuttavuus minulle. Hyvinvointi, luonnonkosmetiikka, perhelifestyle ja DIY lukee heti blogin etusivulla - miten en ole löytänyt sinua aiemmin? Blogin etusivulla on siis käytännössä lueteltu kaikki asiat, jotka minua kiinnostavat, haha. Ehdin muutamia postauksia lukea ja blogiin tutustua ja todellakin aiheet minua kiinnostavat ja tekstiä ja kuvia on suhteessa juuri minun mieleeni.

Toinen tällainen uusi tuttavuus minulle on TytDIY, jonka superlaadukas ja terävät kuvat veivät heti huomioni. En pahemmin lue mitään diy-blogeja pelkästään, kuten tämän blogin nimi viittaa, mutta tämä blogi jotenkin vain inspiroi suunnattoman paljon kaikilla söpöillä ja yksinkertaisilla diy-jutuillaan, tykkään!

Mini & Me, ihanan Aijan blogi, on myös vanha tuttu. Blogi on niin ihana onnen tuulahdus, jonka lukemisesta ei voi tulla huonolle tuulelle. Ennen kaikkea blogi huokuu sellaista aitoutta, ei kulisseilla ylläpidettyä, onnea. Luulenpa, että kyse on kirjoittajan elämänasenteesta, suosittelen.

Viimeisenä tahdon mainita Tinkerbellan, jonka epäilevän vievän viikonlopun tulevissa juhlissa potin Lifie-kategoriassa. Olen alkanut seuraamaan Heliä muistaakseni jo aaaaikoja sitten ja muistan kuinka itsellenikin kummastelin, että miten voi minua kiinnostaa tällainen blogi. Sanotaan, että meillä on hyvin erilainen tyyli lähes kaikessa. Kuitenkin blogista on huokunut minulle sellainen välittömyys ja aitous, että se on vetänyt puoleensa. Kun viimein viimeisissä Inspiration-juhlissa pääsin Helin kanssa juttelemaan, ymmärsin, että hän todella on aito ja välitön myös ihmisenä. Hänen videonsa ovat myös aivan ainutlaatuisen ihania.

Muita Lifie-blogeja pääsee luonnollisesti tarkastelemaan osoitteessa lifie.fi, sieltä kannattaa etsiä ne omat suosikit. Kannattaa laittaa meidän ihana yhteisö seurantaan myös Facebookissa sekä Instagramissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!