7.12.2016

Kuulumisia, arvonnan voittaja sekä alekoodi!

Kun alkaa pitämään tällaista hiljaista aikakautta blogissa, niin huomaan, että sen katkaiseminen on aina iso kynnys. Tämäkin tuli ihan vahingossa. Nyt kun yrittää treenata mahdollisimman paljon ja nukkuakin, niin sitten ei paljoa aikaa aina jää muuhun. Nyt kuitenkin olen tässä.

Ensimmäinen ilmoitusasia on sellainen, että minä tosiaankin suoritin arvonnan Fitverstaan ohjelmapaketista, mutta en vain ole kertonut teille voittajaa vielä, eli voittaja oli PINJA! Onnea! Laitan yhteystietosi eteenpäin, niin sinuun ollaan varmasti Fitverstaan puolesta yhteydessä, kiitos kaikille osallistuneille. Sain blogiin myös alekoodin, joten jos ei arpaonni suosinut, niin koodilla paprika20 saa nyt -20% ohjelmapaketeista joulukuun loppuun asti, kannattaa hyödyntää. Paketit on muutoinkin jo edullisia, niin alekoodilla vasta onkin.

Ne niistä asioista sitten. Tällä hiljaisella ajallani olen tosiaan liikkunut niin paljon kuin olen pystynyt ja syönyt hyvin pääasiallisesti. Sain nimittäin myös hieman omaa aikaa, kun perhe lähti sukuloimaan ja jätti minut kotiin. Sitten kaikki liikkuminen ja syöminen meni kohti kaljaa ja pizzaa. Nyt kuitenkin aamulla vedin kiltisti aamupalasmoothiee ja homma jatkukoon. Perhe tulee tänään kotiin. Olenkin vähän kaivannut.


Olen käynyt myös superpitkästä aikaa ilmarengasta harrastelemassa ja ostinkin heti 10-kortin ja aaaaah kuinka innoissani olen! Olen jo varannut kaikki mahdolliset tunnit seuraavat kaksi viikkoa eteenpäin, mitä vain sain järjesteltyä, olisinpa saanut vieläkin lisää, mutta noh, kaikkea ei voi saada. Ilmarengas on kyllä se minun juttu, pariakrobatian lisäksi. Tulee tehtyä ihan vahingossa temppuja niin, että polven läheisyydessä on nytkin nyrkin kokoinen mustelma. En edes huomannut sitä kuin vasta tunnin jälkeen. Kädetkin kirveli kaksi päivää aina kun piti lämpimällä vedellä pestä. Osasin kuitenkin kaikki vanhat temput edelleen, mikä oli itselle yllätys.

Kouluhommista olen myös vähän lintsaillut ihan hyvillä mielin, kun nyt muuten on ollut niin stressaavaa, tiukkaa ja kiireistä. Ei pidä vaatia itseltään liikoja ja en tahdo enää sellaista uupumusta, joka melkein viime kevään huhkimisen jäljiltä iski. Nyt sitten otan chillimmin ja muistan myös nauttia elämästä tehtävien lisäksi. Toistaiseksi on ainakin toiminut ihan mukavasti. Toivon, että saan myös tällä tahdilla palautettua kaikki tehtävät, mitä ennen joulua vaaditaan. En kaipaa niistä niin huippuhyviä arvosanoja, kunhan vain palautettua saan.



Sitten tulin kolmatta kertaa kummiksi viikonloppuna ja olin jälleen niin otettu tästä kunniasta. Erityisen ihanaa tästä teki tällä kertaa se, että tämä poika on minun ja Tonin ensimmäinen yhteinen kummilapsi. Nämä ystävät ovat meille myös tietyllä tapaa melko tuoreita ystäviä vielä, sillä olemme tutustuneet heihin vasta Aislan syntymän (ja blogin) myötä. Onkin huikeaa saada tällainen kunniatehtävä heiltä, koska nyt tiedän, että jos koen heidät läheiseksi, se ei ole vain minun ajatus. Kiitos vielä <3

Joulusta ajattelinkin kirjoittaa ihan erillisen postauksen pian, että kuinka meillä sitä tänä vuonna juhlitaan, nyt kun suunnitelmat alkaa olla selvillä vesillä. Ei niin perinteisin menoin, vaikka toisaalta hyvin perinteisesti, kuulette sitten. Sellaisia kuulumisia meille tänne hiljaisuuteen. Kaikki hyvin meillä, vaikka olen täällä ollut niin hiljainen. En ajatellut enää jatkaa, kun olen murtanut nyt jään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!