17.1.2017

Bileet meni ja arki tuli

Hei täällä minä olen! Oli sen verran rankkaa täyttää 26 vuotta, että en ole blogin pariin päässyt lainkaan nyt. Viikonloppuna juhlimme minua (tai itsehän juhlin ainakin lähinnä juhlimisen ilosta) mökkibileissä ja oli ihan huippua, onneksi järjestin. Meillä oli tosi hyvä porukka mukana ja olo oli kaikin puolin kotoisa, ainakin minulla, kiitos vielä osallistuneille <3


Nyt sitten olenkin kokenut alkuviikon hieman tavallista raskaampana, mutta kohti parempaa mennään koko ajan, haha. Olen yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada koulutehtäviä tehdyksi, mutta tämä viikko on melko täysi kaikin puolin, joten se ei ole ihan täysin vielä hanskassa se hommeli, mutta toivon loppuviikosta olevani taas täysillä arjen pyörteissä.


Tänään käytiin Aislan kanssa ulkoilemassa päiväkodin ja koulun jälkeen kaksin, sillä Tonilla oli iltavuoro. Ihan liian harvoin jaksan lähteä, sillä en ole mikään talvi-ihminen. Muistan vielä, kun hoitovapaalla ollessani vannotin, että mehän ulkoilemme säällä kuin säällä ja juu, voin ulkoillakin, mutta koulupäivän päätteeksi haluaisin hautautua peiton alle ja laittaa lastenohjelmia pyörimään loppuillaksi. Tätä en tietysti oikeasti tee, mutta ajatus on käynyt joskus mielessäni. Näinä hetkinä usein mietin, että miksei päiväunia osannut arvostaa ennen lapsen saamista.


No mutta tarinan opetus olkoon se, että ulkoiluun pätee selkeästi sama juttu kuin liikkumaan lähtemiseen, eli hitto vie kun vain saa aikaiseksi niin kyllä se hymy sieltä huulille nousee. Pehva ylös penkistä ja sitä rataa! Oli nimittäin ihana talvinen ulkoilu meillä ja iltapalalla juotiin vielä lämpimät kaakaot. Postauksen kuvat viikonlopun juhlista, josta en vain osaa sanoa enempää, kuin mitä olen jo sanonut, oli ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!