11.1.2017

Kymmenen asiaa, joita et tiennyt minusta (ehkä)

1. Katselen telkkarista lähinnä hömppää. Joskus ehkä jotakin dokkareita, mutta yleensä olen niin väsynyt, että katson mielelläni jotakin kevyttä kuten Salkkareita, Uutta päivää ja kaikkia tosi-tv ohjelmia. Ne on koukuttavia.

2. Olen erittäin äkkipikainen ja impulsiivinen. En usko, että se on tullut blogissa niin kovasti ilmi, jos et tunne minua muuten. Jos tunnet, niin homma on selvä. Myös väsymys ja nälkäisyys vaikuttavat minuun ei-toivotusti.

3. Olen mennyt vuotta aiemmin kouluun. En muista, että olisin koskaan maininnut tästä, mutta tosiaan, menin vuoden aiemmin kouluun. Sitten lusmuilin ammattiopiston aikaan niin paljon, että nyt olen luokalla, jossa suurin osa on minusta nuorempia.

4. Tykkään laulaa. Laulan usein Singstaria yksin kotona, kun ollaan Aislan kanssa kahden. En ole mitenkään kovin vakuuttava, mutta nautin siitä suuresti, se rentouttaa arjen keskellä.

5. Haaveilen esiintymisestä. Olisi tosi ihanaa päästä johonkin teatterijuttuun tai esittää jotakin akrobatiajuttuja joskus jossain. Ikävä kyllä nyt en pysty sitoutumaan mihinkään teattereihin, kun on iltaisin töitä meidän perheen aikuisilla, mutta ehkä vielä joskus.

6. Olen koukussa Candy Crush Sodaan ja Candy Crush Jellyyn sekä Angry Birdsiin. Tätä et tiennyt ellet satu olemaan Facebookissa ystäväni.

7. Kuuntelen musiikkia hyvin laajasti. Kuitenkin ihmiset ovat hämmentyneet usein kuullessaan, että tykkään mm. Robinista ja Antti Tuiskusta. Hei miksei?

8. Keskiarvoni tämän hetkisissä opinnoissani on 3,6 ja olen juuri nyt hieman pettynyt itseeni, kun sen laskin kertoakseni teille. Haluaisin olla menestyvämpi.

9. Minulla on järjettömiä kriisejä itseni kanssa, kun en ole mihinkään tyytyväinen itsessäni, kuten kaikilla naisilla. En ole tainnut tuoda asiaa kovin paljoa täällä julki ja onneksi niiden yli nykyään pääseekin melko nopeasti.

10. En käytä villasukkien alla toisia sukkia. Lämmittää paljon paremmin ja tuntuu mukavalta.

5 kommenttia:

  1. Lapsena inhosin, kun isä käski aamuisin laittaa villasukat paljaisiin jalkoihin. Kutitti, pisteli ja ärsytti, ja sukatkin tuntuivat ihan liian löysiltä! Sittemmin olen tajunnut homman hienouden :) Villasukat kyllä imevät jaloista sen vähänkin kosteuden...

    VastaaPoista
  2. 10!? En oo koskaan tajunnut tota, sillä miulla (ja äidilläkin kuulemma!) paleltuu jalat jos ei villasukissa ole toisia sukkia alla. Mielelläni pidän villasukkia paljaissa jaloissa, mutta miusta taas pelkistä villasukista pääsee "viima" läpi paljon enemmän kuin jos siellä on tavalliset sukat alla. Äidin vanhemmat taas on siun kanssa samaa koulukuntaa. Ihme juttu! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha no kylläpä tämä nyt jakaa :D onko teillä ihan oikeita villasukkia vai onko osa langasta jotakin muuta? Huomaan ainakin heti nimittäin jos lanka ei ookaan villaa kun palelee :D Tai ehkä sekin voi vaikuttaa kuinka tiiviisti ne on tehty? :D

      Poista

Rauhaa ja rakkautta!