15.4.2017

Mitä teen OIKEASTI kello 12?

Viimeisin klo 12 -haasteeni ei mennyt ihan putkeen, mutta nyt olen palannut vahvempana kuin koskaan!! Kyse on siis Puutalobabyn Kristan haasteesta, jossa otetaan selfie monena päivänä putkeen klo 12. Itse epäilin, että olisin joka päivä samassa paikassa, mutta hahaa, enpäs ollutkaan, vaikka usein melko samoissa puuhissa!

Tällä kertaa pistin kellot hälyttelemään kuvauksen merkeiksi ja otinkin selfieitä tunnollisemmin.. Lähes kuukausi sitten, kröhöm. En vain ole ehtinyt jakaa näitä tänne (lue: muistanut). Aloitetaan keskiviikosta.


Ensimmäisenä kuvauspäivänä olin vähän jännittävässä selfiekohteessa, nimittäin koulun kirjastossa tekemässä ryhmätyötä ystäväni kanssa. Ohjeistus oli kokoontua 3-5 hengen ryhmän kanssa. Meitä oli kaksi. Olin myös hyvin väsynyt, kuten kasvoilta oli huomattavissa. 


Seuraavana päivänä, torstaina, kuvassa katseestani huokui epätoivo. Tein ylistressaantuneena jotakin niistä miljoonasta koulutehtävästä, joita minulla oli tuohon aikaan. Nyt olen palauttanut jo kaksi.


Perjantaina oli ehtinyt syödä tähän mennessä, toisin kuin yleensä, joten kasvoilta saattoi huomata pieniä ilon pirskahduksia jälkiruokakahvi kourassani. Kahvi juodaan maidolla, mutta ei sokeria. Levolliseen fiilikseen vaikutti myös lähestyvä viikonloppu, jolloin toivoin voivani unohtaa kaiken vastuullisen.


Lauantaina minulle kuitenkin valkeni, että vaikka koulutehtävät eivät painaisi mieltä, niin olen perheenäiti, jolla on kotitehtäviä. Olin laiminlyönyt ne koko kuluneen viikon, joten vuorossa oli tietenkin tämän virheen korjaamista. Klo 12 olin juuri aloittamassa.


Sunnuntaina päivällä vastuu painoi mieltäni jälleen, kun olin lauantai-iltana ilakoinut ystävieni ja tuoppien kera. Istuin bussissa matkalla kotiin, kun illan päätteeksi en ollut sinne päätynyt, vaan ystävän sohvalle. Hehheh. Ei ollut hyvä olo.


Maanantaina klo 12 olin juuri päässyt ruotsin aamutunneilta ja olin lähdössä syömään. Krapula oli oikeasti kaksi päiväinen, mutta yritin huijata pienellä hymyllä kuvassa. Tarkimmat näkevät katseen läpi totuuden.


Tiistaina krapula oli historiaa ja palautuspäivät todellisia. Kotona opiskelua erittäin ahkerasti.


Keskiviikkona aloin saamaan itseni kuvaamisesta jo tarpeeksi ja kynnys selfieihin luokassa oli suuri. Niinpä kuvasin tissiäni ja patonkiani, jonka noudin mukaan, kun oli niin kova kiire tunnille, että en ehtinyt syödä. Kauheasti murusia ja muutenkin aika huono ostos, mutta kyllä se nälän vei.


Viimeisenä päivänä olin lähdössä aamun kotiopiskelujen päätteeksi kohti Tamperetta ja lähemmäs työpaikkaa, mutta en löytänyt mistään ehjiä ja sopivia urheiluhousuja, niin klo 12 lähtöä tehdessäni, korjasin sitten yhtiä rikkinäisiä.

Sellaiset 9 päivää kuvina! Olisipa kiva tehdä tämä myös jostakin muusta kellonajasta. Mikähän olisi hyvä? Viideltä? Kuudelta? Seitsemältä? Hmmmm. Onko muut osallistuneet tähän haasteeseen tai teettekö joka päivä klo 12 samaa asiaa? Mikä se on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!