19.6.2017

6 parasta asiaa kesästä (tähän mennessä)

En tiedä välittyykö tänne blogiin saakka, mutta en aina ole mikään kaikista optimistisin ja positiivisin ihminen (tai näin minulle väitetään usein ja uskon siihen jo itsekin), mutta nyt ajattelin koetella pessimistisyyteni rajoja ja kertoa mitä kaikkea ihanaa tänä kesänä on jo ollut ja mistä olen erityisesti nauttinut.

Lomailusta. No siis tässä kesäopintoja teen...... "vähän" huonolla menestyksellä. Olen lähinnä keskittynyt muihin asioihin, joita aion mainita tässä postauksessa.

Auringosta! En muista, että viime kesänä olisi paistanut yhtään näin paljon aurinko, kun nyt (tässä kohtaa hakkaan puuta epätoivoisesti ja heitän suolaa selkäni taakse kilokaupalla tai mitä näitä nyt on). Viime kesä meni liian nopeasti, oli ankea, enkä nauttinut hetkestä. Nyt olen vain nauttinut auringosta, ihana kesä!


Uimarannoista, sillä vaikka kesä tuli aika myöhään, niin jo olen minäkin talviturkin heivannut ja lapsi on uinut jo monesti. Itse olen lähinnä nautiskellut uimarantojen mahdollisuuksista pikatreeneihin käsilläseisonnan parissa, kivaa.

Ulkotreeneistä. Aiemmin olen vähän nolostellut tätä hommaa, enkä vieläkään kehtaa mitään kyykätä tuossa kotipihassa, mutta jo lähtee akrobatiatreenit, voin kertoa, jeeee.

Vastuuntunnottomuudesta..... Olen syönyt mitä sattuu, olen nukkunut miten sattuu, olen käyttänyt rahaa miten sattuu ja opiskellut miten sattuu. Tuntuu ihanalta, että kukaan ei kaipaa, haha.


Perheajasta. On ollut niin ihanaa, kun on riittänyt tarpeeksi aikaa perheelle ja ei olla menty Tonin kanssa ihan koko aikaa ristiin, vaan ollaan nähty toisiamme ja on ollut aikaa myös viettää yhteistä aikaa, johon ei aina arjessa rahkeet riitä. Parasta.

..Sellaisia asioita olen havainnut tässä parin viikon kuluessa! Kesä on tosiaan NYT, joten aion viettää ulkona mahdollisimman paljon aikaa ja vain nauttia. Toki opinnäytetyötä kirjoittelen sitten jossakin välissä, mutta sen aika ei ole nyt (vaan paniikissa kaks päivää ennen palautusta). Mahtavaa kesää myös teille!

..Kuvat on Instagramistani (peikkopaprika), sitä päivittelen kun muistan, muita kuvia en näköjään muista enää ottakaan, hupsista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rauhaa ja rakkautta!